Çekil önümdeki ben bir meramım var bana
Diyemediklerimin esiridir di'li geçmiş zamanımda ki ben
Miş'li geçmiş zamanlarım da düşman şimdiki zamanlarıma
İçimde kocaman, kronik, sebepsiz bir kaos
Ruhumu irdeliyor, didikliyor yağan yağmurlar
Bulut görmek istemiyorum daha fazla
Gri gıpgri hayallerimden gayrısı
Hadi çık artık yola
Dengelen dengesiz kayıplarında
Ve yırt içinden geleni, gelmeyeni ne var ne yoksa çığlık çığlığa
Nefeslen kendi gölgende
Bak yine duyuramadım kendimi bana
Seslenemedim yardıma muhtaç, küçük kayıp yanıma
Çekil...
Seslenme bana...

Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
kendimi aynalayan siirleri seviyorum, ben yazmış gibi ve bu da çok güzel, gazy..
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.