YazYorum
Edebiyat30 May 2026

Ak Sal

"Değmeyecek insanlar uğruna yüreğinizi tüketmeyin" Demiş çok sevdiğim bir kalem. Ben de diyorum ki; "Yüreğinizi tüketecek insanların uğuruna değmeyin" Parmaksız Piyanist

Parmaksız Piyanist|30 Mayıs 2026|1 dk okuma
292 görüntülenme|32 beğeni|0 yorum

AK SAL

Güya kelimeler sırdaştı,

Yoksun diye kelimelere sırnaştım.

İçerimde Ceren yarası bir taştı,

İçerim de; içerimde kalmadı sır, taştı…


Aşk ne saklayabildiğim geceler,

Ne içimde susturabildiğim telaştı.

Çok hudut geçtim, çok dikenli tel aştım

Sen yine de, zalimlerin zulmüne ver aşkı


Şimdi seni kazanan, payına kâr sanar!

Bana gündüz bile karanlık, olsa da bin sabah

Sahip olsam da kıyılarımda bembeyaz bin sala

Fazlasında gözüm yok, yeter olsa da bir sal, ak


Ben yangınım dedim, onlar biraz kor sanar,

İnsan en çok sevdiğinde kendini zor sanar.

Bir gün döner diye bekledim her limanda,

Meğer bazı gemiler batınca, fareler yol sanar…


Parmaksız Piyanist

Tartışma

Yorumlar

0 yorum

Yoruma katılın

Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.

İlk yorum için alan hazır

Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.

Devam et

Benzer yazılar

Edebiyat7 Haz 2026

Günaydın

Günaydın.(!) Gün sana eş, gün bana Ay'dır! Bana iyi geceler sana günaydın Günüm bitiyor, çünkü ben gece çalışıp gündüz uyuyorum. Şuan serviste eve giderken aklımda midemdeki hafif açlık hissi bastırırken,

Parmaksız Piyanist·1 dk·4·2·66