AK SAL
Güya kelimeler sırdaştı,
Yoksun diye kelimelere sırnaştım.
İçerimde Ceren yarası bir taştı,
İçerim de; içerimde kalmadı sır, taştı…
Aşk ne saklayabildiğim geceler,
Ne içimde susturabildiğim telaştı.
Çok hudut geçtim, çok dikenli tel aştım
Sen yine de, zalimlerin zulmüne ver aşkı
Şimdi seni kazanan, payına kâr sanar!
Bana gündüz bile karanlık, olsa da bin sabah
Sahip olsam da kıyılarımda bembeyaz bin sala
Fazlasında gözüm yok, yeter olsa da bir sal, ak
Ben yangınım dedim, onlar biraz kor sanar,
İnsan en çok sevdiğinde kendini zor sanar.
Bir gün döner diye bekledim her limanda,
Meğer bazı gemiler batınca, fareler yol sanar…
Parmaksız Piyanist





Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İlk yorum için alan hazır
Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.