YazYorum
Eleştiri13 Haz 2026

Bağlantı Var

Bu yazıyı yazarken yarınki canlı yayında sergileyeceğim performans üzerine yazmıştım fakat o performansın yarın değil diğer yayında yapılacağını öğrendiğimde Bu yazı için verdiğim bir buçuk saatinin heba olmaması adına burada paylaşmayı uygun gördüm. İster eleştiri deyin ister düşünce yazısı.🤔

Parmaksız Piyanist|13 Haziran 2026|1 dk okuma
735 görüntülenme|7 yorum



Akşam olmuştu.

Aynı evde yaşayan beş kişi, beş ayrı dünyada yaşıyordu.


Çocuk tablette çizgi film izliyor, anne kısa videolarda dolaşıyor, baba futbol yorumlarını takip ediyor, büyükbaba uyuyor, babaanne ise kimsenin dönüp bakmadığı o zarif örgüsünü örüyordu.


Bir anda internet kesildi.


Çocuk panikle bağırdı:


“Anneee! Fifi gittiiii Dünyam gittiii!”


Anne telefonunu havaya kaldırıp evin içinde dolaşmaya başladı:

“Ffff Bir çubuk bile çekmiyor!”


Baba modemin başına geçti:

“Bu devirde internetsiz yaşanmaz.”


Babaanne örgüsünü bıraktı:

“Yaşanır evladım. Biz birbirimizle konuşarak da yaşıyorduk.”


Baba gülümseyerek cevap verdi:

“Anneeee, o devir geçtiiii.”


Babaanne başını salladı:

“Geçen devir mi, yoksa insanlık mı?”


Büyükbaba gözlerini açtı:

“Eskiden insanlar eve gelince ‘Selamünaleyküm’ derdi. Şimdi Wi-Fi şifresi soruyor.”


Çocuk merakla sordu:

“Dede, insanlar gerçekten birbirleriyle konuşuyor muydu?”


Büyükbaba hafifçe iç çekti:

“Evet evladım… Hem de yüzlerine bakarak.”


Anne bir an durdu.

Baba sustu.

Çocuk tableti bıraktı.


Babaanne gülümseyerek:

“Bakın, internet gidince birbirinizi fark ettiniz.”


Baba mahcup bir sesle:

“Galiba haklısın anne.”


Babaanne kahkahayı bastı:

“Estağfurullah oğlum, ben haklı değilim.”


Sonra elindeki örgüyü gösterip ekledi:

“Yanlış olan şu… Aynı evde oturup birbirimize misafir olmuşuz, haberimiz yok.”


Parmaksız Piyanist

Tartışma

Yorumlar

7 yorum

Yoruma katılın

Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.

Yuzika|

Hocam kişisel eleştiri derim ben bu yazıya. Fakat yazıyı beğendim beğeni butonu yok ffff bir çubuk bile çekmiyor….

Yanıt yaz

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Parmaksız Piyanist|

Çok çok teşekkür ediyorum hocam 🫡 beğeni butonu olmasa da şiir yüreğiniz belli ediyor safını hocam var olun 🫡🫡🫡

Devam et

Benzer yazılar

Eleştiri19 Haz 2026

Monolog

"Sen elmayı seviyorsun diye elma da seni sevmeli mi bilmiyorum ama sevebilme ihtimalini tasarlamalıdır çekirdeklerinde."

çekirdek kabuğu·4 dk·6·251
Bağlantı Var | YazYorum