Düşünüyorum da bizi yaratan ALLAHU TEALA ya şükretmemiz için o kadar fazla sebebimiz var ki. Ama kendi adıma konuşarak konuya temas edecek olursam maalesef ki çok nankörüz.
İbrahim Peygamber, Allah'a vermiş olduğu sözü tutup oğlu İsmail Peygamber'i kurban etmek için bıçağı oğlunun boynuna dayadığında gökten o koç indirilmemiş olsaydı ne olacaktı?
O vakit bugün ALLAH'a (c.c.) olan kulluğumuzun bir nişanesi olarak sunduğumuz kurbanlarımızın yerine bizler sunuluyor olacaktık kurbanlıklar olarak. Sırf bu bile yani bağışlanmış hayatlarımız bile sonsuz şükürler için bir sebep değil midir?
Ama bugünün dünyasında "Epstein" belgeleriyle ortaya çıkan sapıklıklara baktığımızda Satanist sapıkların nice masum çocuk ve kadınları "Baal" ismiyle taptıkları şeytan putlarına nasıl kurban diye sunduklarına da şahit oluyoruz maalesef.
Ve yine maalesef ki Müslümanlara, gariplere, garibanlara saldırmak için özellikle bu dini gün ve bayramları kendilerine özellikle saldırı zamanları için seçtiklerini görüyoruz ve bu aşağılık tavrı değişmez bir kanun olarak sürdürüyorlar inatla.
Evet, bayramımız ve bayramınız mübarek olsun ama dünyamızın ulaşmış olduğu bu zamanlarda insanlığa kin kusan şeytan çocuklarının azmışçasına salya akıtıp durmaları insanı hüzne sevk ediyor maalesef.
Azma dostum azma!
Şunu bil ki sonun geldi!
Ne zaman pik yapacak olursa mezalimin o zaman en şiddetli yok oluşlara düçar olacaksın demektir!
Bizi korkak mı sandın?
Sana sadece acıyanlarız biz!
Bir ölürüz bin diriliriz!
Dinmeyen imanın kutsal neferleriyiz!
Sanıyorlar ki galip gelecekler...
Tek kişi kalsak da galip olacaklar yine biziz!
Tüm şehitlere, tüm gariplere, tüm garibanlara selam olsun!
Bayramınız mübarek olsun.
Saygılarımla.





Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İlk yorum için alan hazır
Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.