Evet bayramdayız, evet tüm sevdiklerimizle hasretler gideriyoruz ama şunu da aklımızdan hiç çıkartmamız gerekiyor ki dünya çok çabuk dönüyor ve zaman, hızına yetişilmesi mümkün olunamayacak bir hızla bizi yaşanacak kaosların içerisine kararlılıkla savuruyor.
Bayramlar tükenip işlerimizin barklarımızın başlarına tekrardan döndüğümüzde '' Böyle gelmiş, böyle geçecek'' algısı ile kendimizi aynı sarmalların içerisine saldığımızda her şeyin alışılmış düzenler dairesinde devam edeceğine kendimizi inandırırsak büyük büyük yanılsamaların ta ortalarına düşmüş olduğumuzu fark edebiliriz.
Bambaşka, yepyeni ve fapfarklı yarınların içerisinde biz hep aynı mı olacağız? Ya bir anda İbrahim (as)'ın bıçağının boğazımıza dayandığını hissedersek ne yapacağız?
Ya bir anda Nuh Tufanı'nın tam da göbeğinde kendimizi bulursak ne yapacağız?
Dünyanın hiç de alışılmış günlerden geçmediğini bütün dünya hissediyor. Artık küremiz yepyeni bir doğumun büyük sancılarını yaşıyor olmalı bugünlerde. O derece büyük kıvranmalardan geçiyoruz.
Suriye savaşında ellerini gökyüzüne doğru kaldırmış, gözlerini de gök kubbeye dikmiş şehit küçük kız evladımızın '' Hepinizi ALLAH'a şikâyet edeceğim!'' dediği andan itibaren tüm gök kubbeyi saran simsiyah bulutların dinmeyen şimşek çakmalarının altında yönünü bulmayı bir türlü beceremeyen kocaman kalabalıklar olarak oralardan buralara savrulup duruyoruz.
Gazze savaşı çıktı çıkalı ne diyor Netanyahu?
Üstün olan biziz. Onlar '' Amelek'' ler. Hepsini hayvanları ve tüm varlıkları ile birlikte yok edeceğiz.
Burada '' Amelek'' olarak kastettiği sadece Filistin'liler değil. Kendilerinden olmayan herkes!
Ve o zamandan bu zamana adam her fırsatta kendi dini kitabından alıntılarla kendilerine yol çizmeye çalışıyor.
Amerika tarafına bakıyoruz, aynı şey de o tarafta var.
Etrafını Siyonist ve Evanjelist Hristiyan mensuplarla doldurmuş olan Trump, kendisini ''Mesih'' ilan eden bir iki paylaşımla iç dünyasını ele verdi tüm dünya insanlarına.
Sonra yetmedi uzaylı kartını oynamaya çalıştı ( kendisi de buna pek inanmıyor olsa gerek ki üzerinde çok da durmadılar).
Son kertede '' Elimizde ölülerimizi diriltecek ilaçlar bulunduruyoruz,'' açıklamasını yaptı sıçağı sıcağına Donald Trump.
Büyük ihtimalle şunu söylemeye çalışıyor kendi tebaasına adam:
Ölüm o kadar da korkutucu bir şey değil. Savaşmaktan korkmayın. Olur da savaşlar sırasında ölürseniz sizi diriltecek alt yapıya sahibiz ( Ben böyle algılıyorum adamın bu sözünü).
Yani adam kendi taraftarlarına büyük bir savaş çağrısı yapıyor aslında.
Güneşin batıdan doğacağı güne kavuşmak için dönme hızını ve kayma oranını arttırdığı bu günlerde bugüne kadar yaşamış olduklarımızdan çok daha beterlerini yaşayacağımız savaş ortamlarının sisli ve toz bulutlu aydınlıklarına gözlerimizi açmaya hazırlandığımız bugünlerde ota sabuna dokunmadan yaşayabileceğimize inanmak çok da akılcı bir yaklaşım gibi durmuyor.
Hiç bir şey yapamıyorsak bile psikolojik olarak kendimizi zor günlere hazırlamak baya bir işimize yarayabilir.
En azından korkmayız, paralize olmayız ve sudan çıkmış balığa dönmeyip, kriz anlarında yapılması gerekenleri kolaylıkla yaparak ayakta kalmayı başarabilenlerden oluruz belki.
Hanta virüsleri, Ebola virüslerini ve isimlerini duymadığımız bir çok viral etkenleri üzerimize salarak nüfus azaltma planlamaları adına ellerinden gelenleri yapmaya çalışacaklar.
O anlamda en çok dikkat çeken Bill Gates'in sivrisinek fabrikaları oluyor. Kendi adıyla kurmuş olduğu vakfın yanında Pentagon tarafından da desteklenen bu laboratuarlar tamamen insan nüfusunu azaltmaya dönük biyolojik savaş etkenleri olarak genetiği değiştirilmiş sivrisinekleri üreterek ideolojilerine dönük eylemlerde bulunuyorlar.
Ev hanımı olabilirsin, memur olabilirsin, mühendis, avukat, Veteriner Hekim, Doktor, Mimar...vb farklı farklı meslek sahibi olan insan veya Serbest Meslek erbabı da olabilirsin.
Ama şunu fark et; Sonlarının geldiğini haber alan kudurmuşlar, kendi felaketlerinin önüne geçebilmek için tüm dünyayı yakmanın planlarını yapıyorlar.
ALLAH (c.c) demekten korkma! Ki seni, beni ve tüm kainatı O yarattı.
Ve kader kalemlerine emir veren de O!
Tanrılar yok! ALLAH var!
Sapıklardan ve sapkınlıklardan kurtul artık!
Dünyanın sonuna geldik!
Aklını başına al!
Saygılarımla





Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İlk yorum için alan hazır
Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.