Bayramlar, aynı duyguların, uzun sofralarda buluşma günleri. Ne güzeldir tüm ailenin bir arada olması.
Çocukların koşturması, ninelerin kurduğu sofralar, tatlılar, tatlılar, tatlılar 😋😋😋
Kaldı mı böyle buluşmalar bilmiyorum, günümüzde bayramlar tatile çıkmak için fırsat olarak değerlendiriliyor. Artık bayramlaşmalar telefon ile bile yapılmıyor, wp den bir mesaj yeterli gibi oluyor. E böyle olunca da, Çocukların bayram harçlıkları yeterli gelmiyor, hedefleri için.
Kimileri memleketini, kimileri deniz kıyılarını, kimileri de evlerinde huzuru tercih ediyor.
Kurban kesimi eskiden fakir fukaraya bereket olurken, bugün paylaşılamayan zamanlardayız.
Zaten bir kurbana dört beş aile beraber girmişken, nerede kalır etrafın bereketi.
Hep merak etmişimdir, Kurban kesmek yerine, o rakamı, ihtiyacı olanlara dağıtsak daha bir sevap olmuş olmaz mı ? Günümüzde kesilen kurban ihtiyaç sahiplerine dağıtılmadığı için, olur bence.
Sadece bayramlarda değil, her daim sağlığınız, neşeniz, sevginiz hiç eksilmesin.
Elinizdekileri paylaşma arzunuz, 365 gün sizinle olsun.
Cebinizden para, evinizden kahkaha, sofranızdan pastırma hiç eksik olmasın.
Lütfen bayram tatlılarınız arasında kilo kilo profiterol da olsun.





Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Hayırlı bayramlar olsun
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.