YazYorum
Deneme2 Haz 2026

KAHVE İÇME DEDİ

ritim bozukluğu ve kahve yasağı

Selin Gezeroglu|2 Haziran 2026|2 dk okuma
67 görüntülenme|0 yorum

😡 bazı doktorların eğitimlerini baştan almaları gerekiyor bence 😡

neymiş efendim, ritim bozukluğum varmış, kahve içmemeliymişim.

halt etmişsin sen, sen ne anlarsın.

kahve yok, çay yok, çikolata yok, kola yok 

kahve ve çikolata olmadan yaşamak mı, şaka olsa gerek.

aman doktor, canım doktorum civanım, olmaz dedim, kahve olmadan olmaz dedim.

başladım pazarlığa, zaten çok içmiyorum, günde 3-4 bardak filtre, 2 de Türk kahvesi içiyorum sadece.

dönmüş ters ters bakıyor, 

bana bak, doktor doktor dinlemem, oyarım o gözlerini, ( demedim tabi )

bir de sana para verdim, o para ile kaç kilo kahve alırdım ben.

yok arkadaş ikna olmuyor civanım,

üstüne basa basa, gözlerimin içine baka baka, ( galiba dayak yemek üzereyim )

ritim bozukluğunuz var ve ciddi boyutta, çay, kahve, çikolata, yağlı yiyecekler YASAK

ha bir de akşam yemek sonrası, mutfak kapanacak,

bu ilacı bir hafta kullanın, haftaya çarşamba kontrol için bekliyorum.

kontrolden sonra kahve serbest olacak mı der gibi oldum, birazcık kızdı galiba.

konuşmaya devam etseydim, sanırım güvenliği çağıracaktı.

kahve ve çikolata olmadan, bana yaşamam için bir sebep söyler misiniz.

şu an Elmadağ kahve dünyasının üst katında oturmuş bu yazıyı yazıyorum, buram buram kahve kokuları eşliğinde, neyi seki civanım koklamak yasak demedi.

buradaki tüm masalar dolu, herkes kahve içiyor, hepsine tek tek soracağım, kalbinize baktırdınız mı diye. 

ama sakın benim doktoruma gitmeyin, bir şey bildiği yok, bana kahve içme dedi, onun baştan tıp okuması gerekiyor.

kahve içme dedi ya. hadsiz. yırt o diplomayı sen.

sadece günde bir tane kafeinsiz içebilirmişim, bak sen

benim evde paket paket Türk kahvesi, paket paket de filtre kahve var, ne olacak şimdi onlar ?

( arkadaşlar ucuza satarım )

haftaya kontrole giderken, tüm şirinliğimi takınarak, sıkı bir pazarlığa oturmalıyım.

çay ok / yağlı yemek ok / kola ok / akşam yemek sonrası mutfak kapatma ok / hadi çikolata da ok

şu kahve işini baştan konuşalım be civanım.

alkol zaten yok, olanı da bıraktım say, ama civanım kahve ya, günde 3-4 bardak ta anlaşırız.

kontrole giderken kuaföre falan gideyim, makyaj da yaparım, ne giyinsem acaba

bir paket de kahve hediye götüreyim, civanımla karşılıklı içer miyiz ?


 

Tartışma

Yorumlar

0 yorum

Yoruma katılın

Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.

İlk yorum için alan hazır

Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.

Devam et

Benzer yazılar

Deneme23 Haz 2026

Sahtesi çarpıyor

Bu bir eksilme değil, sadeleştirme ve kendine yakınlaşma hikâyesidir.Sahte ilişkiler ve yapaylıklar arasında kendini korumayı, gerçek bağları fark etmeyi ve içsel dengeyi bulmayı anlatıyor

Sevgi Seçen·2 dk·0·52