😡 bazı doktorların eğitimlerini baştan almaları gerekiyor bence 😡
neymiş efendim, ritim bozukluğum varmış, kahve içmemeliymişim.
halt etmişsin sen, sen ne anlarsın.
kahve yok, çay yok, çikolata yok, kola yok
kahve ve çikolata olmadan yaşamak mı, şaka olsa gerek.
aman doktor, canım doktorum civanım, olmaz dedim, kahve olmadan olmaz dedim.
başladım pazarlığa, zaten çok içmiyorum, günde 3-4 bardak filtre, 2 de Türk kahvesi içiyorum sadece.
dönmüş ters ters bakıyor,
bana bak, doktor doktor dinlemem, oyarım o gözlerini, ( demedim tabi )
bir de sana para verdim, o para ile kaç kilo kahve alırdım ben.
yok arkadaş ikna olmuyor civanım,
üstüne basa basa, gözlerimin içine baka baka, ( galiba dayak yemek üzereyim )
ritim bozukluğunuz var ve ciddi boyutta, çay, kahve, çikolata, yağlı yiyecekler YASAK
ha bir de akşam yemek sonrası, mutfak kapanacak,
bu ilacı bir hafta kullanın, haftaya çarşamba kontrol için bekliyorum.
kontrolden sonra kahve serbest olacak mı der gibi oldum, birazcık kızdı galiba.
konuşmaya devam etseydim, sanırım güvenliği çağıracaktı.
kahve ve çikolata olmadan, bana yaşamam için bir sebep söyler misiniz.
şu an Elmadağ kahve dünyasının üst katında oturmuş bu yazıyı yazıyorum, buram buram kahve kokuları eşliğinde, neyi seki civanım koklamak yasak demedi.
buradaki tüm masalar dolu, herkes kahve içiyor, hepsine tek tek soracağım, kalbinize baktırdınız mı diye.
ama sakın benim doktoruma gitmeyin, bir şey bildiği yok, bana kahve içme dedi, onun baştan tıp okuması gerekiyor.
kahve içme dedi ya. hadsiz. yırt o diplomayı sen.
sadece günde bir tane kafeinsiz içebilirmişim, bak sen
benim evde paket paket Türk kahvesi, paket paket de filtre kahve var, ne olacak şimdi onlar ?
( arkadaşlar ucuza satarım )
haftaya kontrole giderken, tüm şirinliğimi takınarak, sıkı bir pazarlığa oturmalıyım.
çay ok / yağlı yemek ok / kola ok / akşam yemek sonrası mutfak kapatma ok / hadi çikolata da ok
şu kahve işini baştan konuşalım be civanım.
alkol zaten yok, olanı da bıraktım say, ama civanım kahve ya, günde 3-4 bardak ta anlaşırız.
kontrole giderken kuaföre falan gideyim, makyaj da yaparım, ne giyinsem acaba
bir paket de kahve hediye götüreyim, civanımla karşılıklı içer miyiz ?




Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İlk yorum için alan hazır
Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.