Bugün günlerden cumartesi, annemi ziyaret günü. Sabah erken saatlerde köy yollarında giderken uzakta koyunların yattığını gördüm. Normalde yola bu kadar yakın yerde pek durmazlar ama demek ki ortalık sessizdi; onlar da güzel bir yer bulup yatıyorlardı.
Ben de fırsatı değerlendirip arabayı kenara çektim ve onlara doğru yürümeye başladım. Çünkü hayallimde güzel fotoğraflar çekip sosyal medyamda paylaşmak. Beni görünce sürü halinde uzaklaştılar. Durumu fark edince ben de durdum, onlar da durdu. Sürünün muhtemel koruyucuları bana bakarken diğerleri de onlara bakıyordu.
O sırada yavaş yavaş fotoğraf çekmeye başladım. Birden aklıma şu geldi: Bunlar mı mal, ben mi? 😊
Hani “öküzün trene baktığı gibi” derler ya… Aslında düşününce, trenin orada ne işi var? Öküz zaten kendi halinde otluyordu. Bugün koyunlar da kendi hallerinde yatıp dinleniyorlardı. Benim gibi biri çıkıp fotoğraf çekme hevesine kapılınca onların rahatını bozdu.
Sonuçta bugün biraz mal gibi onlara baktım galiba… Ama itiraf edeyim, fotoğraflar bence güzel oldu. 😄




Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İlk yorum için alan hazır
Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.