YazYorum
Edebiyat26 Haz 2026

Ruhumda Sızı

“Ve anladım; aşk dediğin şey bir iz bırakmakmış.”

Ali Uzun|26 Haziran 2026|1 dk okuma
64 görüntülenme|1 yorum

Acının içinde mihrap olmuş yüreğim,
Secdeye varır gibi eğilir her sızıya.
Adın bir dua olur içimin taş duvarında,
Kanar her harf, düşer geceye sızıya.


Ben sustukça çoğalır içimdeki yangın,
Bir ateş ki kül tutmaz, sönmez hiçbir zaman.
Ne geri döner zaman ne de sen içime sığarsın,
Ben sende kaybolmuş bir ömrüm, yarım kalan.


Ve anladım; aşk dediğin şey bir iz bırakmakmış,
Ne tamamen geçer, ne de tam kalır insanda.
Ben senden gitmedim aslında, sende kaldım sessizce,
Bir dua gibi asılı… kabul olmayan zamanda.

Tartışma

Yorumlar

1 yorum

Yoruma katılın

Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.

Devam et

Benzer yazılar