Acının içinde mihrap olmuş yüreğim,
Secdeye varır gibi eğilir her sızıya.
Adın bir dua olur içimin taş duvarında,
Kanar her harf, düşer geceye sızıya.
Ben sustukça çoğalır içimdeki yangın,
Bir ateş ki kül tutmaz, sönmez hiçbir zaman.
Ne geri döner zaman ne de sen içime sığarsın,
Ben sende kaybolmuş bir ömrüm, yarım kalan.
Ve anladım; aşk dediğin şey bir iz bırakmakmış,
Ne tamamen geçer, ne de tam kalır insanda.
Ben senden gitmedim aslında, sende kaldım sessizce,
Bir dua gibi asılı… kabul olmayan zamanda.




Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
👏🏻👏🏻👏🏻
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.