YazYorum
Şiir24 May 2026

Sarılmak

Sarılmak…Göz göze gelip, kollarını açmak. Ayaklarının uçlarını kaldırıp, onun boynundan öpmek…

Umay|24 Mayıs 2026|1 dk okuma
169 görüntülenme|0 yorum

Sarılmak…
Göz göze gelip,
kollarını açmak.
Ayaklarının uçlarını kaldırıp,
onun boynundan öpmek…

Sarılmak…
Ellerin gömleğini kırıştırıp,
sırtını okşamak.
Soldaki kalbinin sağda attığını
fark etmek…

Sarılmak…
Teninin tenine dokunup,
tüylerinin diken diken olup,
sigara kokulu nefesini nefesine çekip öpmek…

Sarılmak…
“Öylesine, gel bir sarılayım sana…” demek.

Tartışma

Yorumlar

0 yorum

Yoruma katılın

Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.

İlk yorum için alan hazır

Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.

Devam et

Benzer yazılar