Ülkesel çapta ve küresel çapta kolay zamanlardan geçmediğimizi hepimiz biliyoruz.
Çok yakın zamana kadar "3. Dünya savaşı başladı ama biz henüz daha başlangıç kısımlarında bile değiliz. Şu anda olsa olsa hazırlık aşamalarındayız." Şeklinde ifadelerle konumumuz tarif ediliyordu. Ama Ukrayna-Rusya Savaşı ile, İsrailin Gazze Soykırımı ile ve özellikle ABD+İsrail-İran Savaşı ile bu söylem geçerliliğini tamamen yitirdi.
Şu anda 3. Dünya savaşının hazırlık değil, başlangıç değil, orta kısımlarındayız. Finaline az kaldı. O da muhtemelen Doğu Akdenizde vuku bulacak olan paydaşlarının çok olduğu ve 3.Dünya Savaşı dendimi zihinlere neler geliyorsa o senaryoların hızlıca yaşanacağı kısa bir süreç olacak.
İran açısından üçüncü dünya savaşı çoktan başlamış durumda ve adamlar tam anlamıyla Kurtuluş Savaşı ile muhataplar.
Irak ve Suriye çok dehşet zamanları geride bırakmış olsalar bile canavarın gözü sürekli üzerlerinde ve İran'dan sonra bu iki coğrafya muhtemel hedef sahaları olacak gibi duruyorlar.
Lübnan, vücudunun yarısına kadar boğa yılanı tarafından yutulmuş, acaba tamamını da yutabilir miyim diye bir soru işareti dolanıyor birilerinin kafasının üzerinde.
Tüm bunlar olurken, ülkemizin etrafının 180 derece sarıldığını görüyoruz ve esasında ana menüde bizi hedef aldıklarını biz zaten biliyoruz.
Böylesi bir portrede ülke vatandaşlarının asla ödün vermemesi gereken tek konu VATANSEVERLİK'tir ve bu konu tam anlamıyla bir hayat memat meselesidir.
Sağcı olabilirsin, solcu olabilirsin; ocu bucu olabilirsin, her şey olabilirsin ama hiç bir ortak noktan yoksa bile herkesle buluşman gereken tek konu VATANSEVERLİK'tir.
Ülkemiz çok kararlı ve pratik şekillerde çok yakında vuku bulacağını düşündüğü o konvansiyonel dünya savaşına tüm gücüyle hazırlık etmeye çalışırken hangi pencereden bakılırsa bakılsın dikkat edilmesi gereken tek şey VATANSEVERLİK'tir.
Trabzonsporu tutar gibi, Fenerbahçeyi tutar gibi, diğer büyük takımları tutar gibi SİYASİ FANATİZM içerisinde olmak insanı en gerekli zamanlarda en yanlış taraflarda konumlandırabilir.
Bu hususlara çok dikkat etmek gerekir.
Tasvip etmediğimiz, tasvip etmediğiniz ve kesinlikle tasvip edilmeyecek sayısız şey oluyor olabilir ama bir şeyleri yaparken etrafına çok dikkatle bak:
Canavar, senin etrafını 180 derece çevirmiş. Tek beklediği şey ayağının kayması ve senin sırtını yere vermen!
FANATİZM çok kötü bir şeydir. Doğruya doğru, yanlışa yanlış demeni engeller.
Benim olsun da nasıl olursa olsun algısı hakimdir ve o şehvet, o hırs seni bambaşka bir yaratığa çevirebilir.
Futbolda HOLİGAN diye lanse edilen insanların bir kısmı normal hayatta senin benim gibi hiç kimse ile münakaşaya girişmeyen hatta karıncayı bile ezmeyen insanlardır ama adam futbol mevzusuna girdiği zaman resmen başkalaşıma uğruyor.
Doğruları, yanlışları hepimiz biliyoruz ve görüyoruz.
Akbabaların bölgeye çöreklendiği, canavarın etrafımızı çevirip en uygun an avına çıktığı ve bunu yaparken de bölgede kendilerince ufak işlere giriştikleri böylesi bir anda dikkatli ol!
Bu iş VATAN İŞİ!
Dikkatli ol!
Vatanseverim derken Vatan Haini olma!
Saygılarımla





Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Ben sıradan vatandaş olabilirim, çalışırım, vergimi öderim, her ay zorluklarla geçinirim ama çalmam, hak yemem, kolumu komşumu bir şekil de olsa korumaya çalışırım. Benim elimden ancak bu kadar gelir. Ama devletimizin içinde sağ gösterip sol vuruna, hak yiyene, Türklüğümüze münafık gibi ihanet edene asıl mesele ordan başlıyor. Biz millet olarak yeri gelince birlik olmayı çok iyi biliyoruz…
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Evet öyle tabiki ama fanatizmden kurtulamayanlar var. Onlara dikkat çekip, dülünmelerini, sorgulamalarını ve mümkünse fanatizmi terk edip Vatana yürekten sarılmaya niyetlenmelerini sağlayabikmek adına bir şeyler karaladım.