YazYorum
Deneme12 Haz 2026

ANNE BABA OLMAK

sabah okula yolladığınız çocuğunuz, geri gelmeyince ?

Selin Gezeroglu|12 Haziran 2026|2 dk okuma
164 görüntülenme|2 yorum

siz anne baba olmayı ne sanıyorsunuz ?

herkes anne baba olabilir ama herkes eğitmen olamaz.

çok çocuk sahibi olmanız bir başarı değildir, 4 5 6 çocuk derken birbirinizle yarışmayın, çocuklarınızı okumuş, kültürlü, vicdan sahibi olarak yetiştirebilmektir esas olan.

doğurup sadece karnını doyuruyor olmanız sizi anne baba yapmaz. evinizdeki muhabbetler, davranışlarınız, başkalarına olan saygınız, markette bakkalda lokantada personellere davranış şekilleriniz, eşiniz ile konuşmalarınız, çocuğunuza hitap şekilleriniz, çocuğunuzun öğretmeni ile konuşma tarzınız, gerekirse izlediğiniz diziler bile çocuğunuzu eğitir yönde olmalı. 

mümkünse önce kendinizi eğitin.

sen nasıl bir anne babasın ki ufacık masum bir bebekten bir katil oluşturabiliyorsun. takdire şayansın.

bir başkasına zarar verme arzusu, kabul edilebilecek bir  davranış şekli değildir.

çocuğunda uygun olmayan davranış şekilleri görüyorsan, gerekli önlemleri almalısın, yüksek ihtimal bir uzmandan yardım almak zorundasın.

tabi önce sen kendin bunu kabul etmelisin, senin çocuğun erkektir diye her şeyi hak etmiyor.

senin çocuğun bir erkekse, sen bir anne olarak, dünyadaki tüm kadınlara karşı sorumluluk sahibisin, sen ilerdeki bir eşi, bir babayı yetiştiriyorsun. (veya tersi)

ama senin anne babalığın zaten beş para etmezse, mümkünse üreme, hadım etmek, soyunu kurutmak lazım senin gibilerin. 

hadi şimdi hesabını ver, diğer kurbanların anne babalarına. onların da çocukları senin çocuğun gibi, okuldan evlerine dönemediler bugün. 

doğurup doğurup sokağa atmayın, eğitebileceğiniz kadar, beraber zaman geçirebileceğiniz kadar çocuk sahibi olun.

ülkemizin kişi sayısının çok olması değil önemli olan, kaliteli insanlardan oluşan bir toplum olmamızdır önemli olan.


Tartışma

Yorumlar

2 yorum

Yoruma katılın

Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.

Sevgi Seçen|

Her kelimesine katılıyorum ve çözüm odaklı yazı olmuş çocuğunda uygun olmayan davranış şekilleri görüyorsan, gerekli önlemleri almalısın, yüksek ihtimal bir uzmandan yardım almak zorundasın. Kesinlikle öyle

Yanıt yaz

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Selin Gezeroglu|

çok teşekkür ederim

Devam et

Benzer yazılar

Deneme23 Haz 2026

Sahtesi çarpıyor

Bu bir eksilme değil, sadeleştirme ve kendine yakınlaşma hikâyesidir.Sahte ilişkiler ve yapaylıklar arasında kendini korumayı, gerçek bağları fark etmeyi ve içsel dengeyi bulmayı anlatıyor

Sevgi Seçen·2 dk·0·52