Aşkı oyun sanma diye bir ömür
Kalbimi sakındım kalbinden
Kalbin bir çocukmuş oysa ki
Yeni yeni anlıyorum
Yirmi yıl sonra bana neden küstüğünü
Hak vermekte sana biliyorum
Geç kaldım halbuki
Gönlünü almak için yirmi yıl sonra
Aşk oyunu oynadım çocuk kalbine
Ben sana aşk sattım
Sen bana meşk verdin
Olmadı, yürümedi oyunumuz sevgilim
Kandıramadım çocuk kalbini
Biliyorum saçma bir gururdu benimkisi
Yirmi yıllık bu aşkı ziyan edişim
Aptallıktı besbelli
Bu son ayrılık, bu son gidişin benden
Oyun bitti sevgilim, kalbimdi yenilen
Güçlü olan sendin, yorgun olan ben
Büyüdü çocuk kalbin ağlamıyor artık
Şimdi huysuzlaşıp çocuklaşanda bendim
Salya sümük ağlayanda ben



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İlk yorum için alan hazır
Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.