Bayram telaşı başladı…
Otogar dolu, araçlar dolu, insanlar yollarda. Herkes bir yere yetişme derdinde; kimi anne babasına, kimi memleketine, kimi özlediği sofraya… 🚍
Peronlarda bavul sesleri, anonslar, telaşlı adımlar…
Şoförlerin sabrı, muavinlerin koşturması, yolcuların heyecanı birbirine karışıyor. Türkiye’nin dört bir yanına uzanan yollar yine hasret taşıyor.
Bayram yaklaşınca otogarlar sadece bir ulaşım noktası olmuyor; kavuşmaların, özlemlerin ve yol hikâyelerinin başladığı yer hâline geliyor. İnsan ne kadar büyürse büyüsün, bayramda içindeki “eve dönme” hissi hiç değişmiyor. 🙂




Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Hayatın resmini yazmışsınız yüreğinize sağlık kesinlikle doğru
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.