Beni yalnız bırakın,
Bilakis siz de gidin lütfen.
Ben acıların en acısını yaşamış bir adamım,
Yalnızlığa oynuyorum kumarı.
Ben ağlarsam aşk için ağlarım,
Ben ağlarsam kendim için ağlarım.
Geceler omzuma çöker sessizce,
Kimse duymadan büyür içimdeki sızı.
Bir zamanlar adını umut koyduğum her şey
Şimdi suskun bir hatıraya dönüştü.
Kalabalıklar geçer içimden,
Ama kimse kalmaz.
Her gidiş biraz daha öğretir bana
İnsanın en çok kendine sığınması gerektiğini.
Yoruldum anlatmaktan,
Anlaşılmamaktan değil,
Yanlış anlaşılmaktan.
Bu yüzden susarım artık,
Çünkü sessizlik en sadık dostumdur.
Ve bil ki…
Ben yalnızlıktan korkmam,
Ben alıştım.
Kayıpları cebimde taşırım,
Gururumu dimdik tutarım.





Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
“Yoruldum anlatmaktan, Anlaşılmamaktan değil, Yanlış anlaşılmaktan.” Kaleminize sağlık 👏🏻
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Çok teşekkür ederim hocam
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.