YazYorum
Deneme25 May 2026

Çip Taktırmak İçin Yalvaracaksınız!

Adam kendinden o kadar emin ki...

Sefer Eroğlu|25 Mayıs 2026|3 dk okuma
176 görüntülenme|5 yorum

Kimden bahsettiğimi anlıyorsunuz:

Elon Musk!

Hani şu meşhur X platformunun ( eski adıyla Twitter ) sahibi.

O platformun yapay zekası Grok, bir ara kullanıcılarına sövüp saymasıyla meşhur olmuştu. O durum kendiliğinden gelişen bir aksaklık mıydı yoksa bazı yapay zeka uygulamalarının bu şekilde kendiliğinden yoldan çıkabilme hürriyetleri var mıdır?

Sonuçta bu bir yapay zeka, bu hususta düşünmekte fayda var...

Kahramanımıza (!) gelelim biz. Epstein belgelerinde 1300-1400 kez adı geçen bir insan. Buradan anlıyoruz ki bu adamın temiz biri olması mümkün değil...

Başka bir vukuatı da şöyle; Mars a koloni gönderme konuşmalarının yüksek sesle dillendirildiği bir dönemde ( küresel elitler arasında ) yanılmıyorsam Elon Musk oraya kendi sperm numunelerini göndermek isteğine dair bir tweet atmıştı X platformunda ve gelen yoğun tepkiler üzerine de o tweetini silmişti. Sonrasında ise " Espiri yapmıştım," gibi bir açıklama ile durumu geçiştirmeye çalışmıştı.

Yani adamda çok yüksek bir ahlaki yoksunluk bulunmakla birlikte adam hayaller dünyasında Mars kolonisini kendisinin cünyırları olarak hayal ediyordu çok büyük ihtimalle.

Yani üstün genler onda (!) ...

Bu konuda söylenebilecek çok açık şeyler var belki ama bu yazıyı kaleme alışımın gayesi o değil...

Gelelim çip meselesine.

Uzun bir zamandır maymunlar üzerinde deneyler yaptıklarını ve bu deney yapılan maymunların ekserisinin öldükleri yönünde duyumlar aldık geçmişte değişik vesilelerle.

Bu konuda bir çok başarısızlık söz konusu olsa da adam(lar) bu mevzuyu insanlara taşıma konusunda ki hedeflerinden en ufak bir geri adım atmış değiller.

Bu konuda Elon Musk, küreselci yahudi/satanist ailelerin kullandıkları en kullanışlı piyon. Kendisine vermiş oldukları sınırsız maddi destek ve insan unsurları ile, teknoloji ve bilimin kendi taraflarındaki aktörlerini de hesaba kattığımızda bazı şeylerin genetik ile hiç alakasının bile olmadığını anlamak çok da zor değil sanırım.

En son ki Amerikan başkanı Donald Trump'ın seçim kazanma konuşma etkinliklerinde konuşma sırası kendisine geldiği zaman kürsüye davet edilen Elon Musk'ın yapacak olduğu konuşmadan evvel kürsüye yaklaşırken yapmış olduğu dansın da çok aklı yerinde bir insanın hareketleri olmadığını anlamak da zor değildi.

Söz konusu kahramanımızın (!) yapmış olduğu en son ki konuşmasında çip mevzusuna dem vurmadan evvel kullanmış olduğu " Ben çağdaş Mesihim," vurgusu akıl melaikelerinin çoktan bu adamı terk ettiğine dair çok güçlü sinyaller veriyor.

Hadi Amerikan başkanı Trump'ın akli melaikelerinin kendisini terk etmesinde yaşının ve etrafını sarıp sarmalayan ve kendisini hipnotize eden Evanjelist çetenin çok büyük bir rolünün olduğunu anlıyoruz da bu arkadaşın derdini anlamak o kadar da kolay değil..

Ve esas konu " Yalvaracaksınız!" sözü.

Neymiş biz insanlar beyinlerimize çip taktırmak için bu adamlara yalvaracak mışız.

İyi de neden?

Deccalliğe öykünen birden fazla sapıklar dünyamızı sarmışken neden?

8,5 milyar insan nüfusunu 500 milyonun altına indirmeyi sağır sultanın bile duyduğu böyle bir zamanda neden?

Böyle bir projeyi oluşturan zevatların Siyonistler ve Satanistler olduğunun herkes tarafından biliniyor olmasına rağmen neden?

Covid-19 ile başaramadıklarını, Hantavirüs ile başaramayacaklarını hatta Ebola virüsü ile de umduklarını bulamayacaklarını çok iyi biliyorlar.

Aslında kafalarının içerisinde ve yüreklerindeki büyük soykırımı eksiksizce icra edebilmek için nükleeer felaket planlarını hayata sokabilmek için yürek atıyorlar ama sonuçta kendi canları da söz konusu. O yüzden göze alamıyorlar bazı şeyleri. Yapsak mı yapmasak mı diye dönüp dönüp duruyorlar.

Ama ellerinde öyle bir sihirli değnek tutuyorlar ki o değnek ile hem kendilerine en ufak bir zarar gelmeden muratlarına erecekler hem de dünya nüfusunu hedefleri olan 500 milyonun altına düşürme arzusunu reale dönüştürmek hiç bir sorun teşkil etmeyecek kendilerine.

Nedir o sihirli değnek?

Çip!

Tek bir tuşla istedikleri sayıda ki insanlara " Bizden değilsiniz," deyip sahip olunan yaşamlara son verebilecekler istedikleri zaman.

Gazze'de, Lübnan'da kocaman ekranlar karşısında havaya uçurtulan çok sayıdaki yerleşim yeri apartmanlarını Real Madrid-Barcelona futbol maçının başlamasını bekleyen taraftar heyecanıyla seyreden aşağılıkları düşündüğümüz zaman, bu şeytanların önünde toplu kıyımları yapmamaları için hiç bir engel yok.

Ki şu anda bile yapıyorlar zaten...

O yüzden çip denildiği zaman iki kez değil, trilyon kez düşünmek lazım.

Ki Deccal, insanlara sözde cenneti vaad edecek!

Cünyır deccallerle karşı karşıyayız tarihin bu zamanlarında.

Bu böyle biline!

Saygılarımla



Tartışma

Yorumlar

5 yorum

Yoruma katılın

Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.

Denne|

Enson okuduğum Tanrıların Parmak İzleri isimli kitap ile; insanların maymunların evrimleşmiş hali bilgimi sildim. İnsanlara bir şey yapmak istediklerin de artık şu canlıları rahat bıraksalar çok iyi olur. Bu arada aşıyla çip zerk edildiği fikri bana hâlâ çiçek aşısı, çocuk felcini önleme aşısına yapılan itirazlar kadar çağ dışı geliyor. Hayatımızın tamamı zaten çipler ile dolu. Akıllı telefonlar, akıllı saatler gibi bizi öldürmeleri için başka bir egzanterik icada gerek var mı?

Yanıt yaz

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Sefer Eroğlu|

Evet, haklısınız. ''Çip taktırmak için yalvaracaksınız,'' sözünü sarf ettiklerine göre aşılar kanalıyla çipleme olayı yok. Ama bu zamanda teknolojinin ulaşmış olduğu safhada hiç bir şeye ''mümkün değil'' algısıyla yaklaşmak ne kadar doğru? Nanoteknolojik gelişmelerin, moleküllerin internetinin ve alıcı verici olarak direkt insan bedenlerinin kullanılmasının söz edildiği bir zaman bu yaşadığımız. Öldürülme meselesi ile ilgili bugüne kadar ki gördüklerimizi '' Bu daha başlangıç bile değil,'' diye yorumluyor bazıları...malesef ki kolay bir zamanın insanları değiliz.

Sevgi Seçen|

Herşey planlı projeli . Kesinlikle katılıyorum size . Lakin unuttukları bir konu var . O da kün fe yekün . O izin vermedikce yaprak kımıldamaz . İmkansızı mümkün kılan ,onu toz edemeyecek değil . Yeter ki safını belli et karınca mı fravun mu

Yanıt yaz

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Sefer Eroğlu|

Benim inanışım şu; Güller, çiçekler, böcekler dönemi 2019 yılının evvelinde kaldı. Bugünün dünyasında yazdığın her şeyde insanlık kaygısı olmalı. Ve bugün şeytanlar kendilerini öyle güçlü görüyorlar ki karşılarındaki tarafı resmen yok hükmünde kabul ediyorlar. Karşılarındaki taraf olan bizler de hala olayı çok da anlamış gibi gözükmüyoruz. Evet, nihayetinde ALLAH'ın dediği olacak ama ALLAHU TEALA, gayret görmek ister, çaba görmek ister. Malesef ki kendi safımıza baktığım zaman ortalık per perişan, herkes kendi halinde. Bencilliğe doyamamış kalabalıkları oynuyoruz. Canım çok yanıyor ama elimden de bir şey gelmiyor. Bu gidişat nasıl değişir? Neden gidişata çomak sokacak sonuçlara ulaşamıyoruz bilemiyorum. ''Durumunuzu değiştirmediğiniz sürece halinizi asla değiştirmem '' diyen bir ALLAH'ımız var. Muhakkak iyiler kazanacak, buna gönülden inanıyorum ama nasıl?

Sevgi Seçen|

Ben karınca mı fravun mu dedim zaten çabasız demedim ki herkes yapabildiği kadar . Son sürat hızla gidip arabaya Allah korusun yazısı yazdırmak değil . Elimizden geleni yapıp Allaha ben bu kadar yapabildim diyebilmek

Devam et

Benzer yazılar

Deneme23 Haz 2026

Sahtesi çarpıyor

Bu bir eksilme değil, sadeleştirme ve kendine yakınlaşma hikâyesidir.Sahte ilişkiler ve yapaylıklar arasında kendini korumayı, gerçek bağları fark etmeyi ve içsel dengeyi bulmayı anlatıyor

Sevgi Seçen·2 dk·1·55