Hey düş katilim.! Nefretimin az geldiği, gölge hırsızım.
Sen, sana rağmen hayatta kalmanın ağırlığını hissetmeliydin.
Zaman hızla akarken, yaşattığın kabusun asıl tutsağı olmalıydın. Adalet yerini bulmalıydı ama olmadı.
Olmadı mâdem uykun derinmi, gözlerin güler mi?
Yıllar geçti ama bende hala bölük uykular, mütemâdiyen ağlamaklı gözler. Geçmek bilmeyen bir yumruk boğazımda.
Eksilmedim ama yaşamadımda.
Sen hiç hak etmemene rağmen yaşadın baba.


Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İlk yorum için alan hazır
Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.