Eski bir voleybolcu olarak, aranızda olmak için neler vermezdim acaba ?
Sizi izlerken, hissetmiş olduğum duygunun gurur mu, mutluluk mu olduğuna karar veremiyorum.
Sahada oynanan kaliteli voleybol bir tarafa, alınan galibiyetler bir tarafa.
Bu denli kaliteli bir maç izlerken, kazananın kim olduğu da çok önemli olmuyor, her şekilde ayakta alkışlanmayı hak ediyorsunuz.
Alınan galibiyetlerin, kupaların, tesadüfi sürpriz bir başarı olmadığını defalarca kanıtladınız.
Sahada hiç kimse kendisi için oynamıyor, hepiniz takım oyununun tüm güzelliklerini ortaya koyuyorsunuz, hepiniz ülkemiz için buradayız diyorsunuz.
Yıllar önce, Maçka parkında kurulan büyük ekranda, bir final maçını izlerken, maçın başında okunan Milli Marşımız esnasında, yabancı uyruklu bir oyuncumuz haliyle eşlik edememişti. Ben küçük beynimle, 'Milli Marşı okuyamayan bir sporcu Milli Takım da olmamalı' diye bir yorum yapmıştım. Arkamdan bir kadın maçları onun sayesinde kazanıyoruz demişti.
Evet görünürde öyleydi. Ancak sahada bir takım vardı, bu takım iyi savunma yapacak, pasör gerekli oyunu kuracak, ancak o zaman gelsin sayılar. Futbolda olduğu gibi, hep golü atan kahramandır, öncesini kimse konuşmaz.
Ben yıllar önce küçük beynimle yapmış olduğum bu yorum için, bir maçta otuz dan fazla sayı alan bu yıldızımızdan özür diliyorum.
Rahatsızlıklarından dolayı kadroda olamayan diğer sultanlarımıza geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum.
Kadrodaki yeni gençlerimize sonsuz başarılar diliyorum, gümbür gümbür geliyorlar.
Müsaadenizle, Sultanlarımızdan bir ricam daha olacak olursa:
Ülkemizde başarılı olan özellikle bir kadınsa, mutlaka bir kusur bulunur. Özel hayatlarınızda konuşulan hadsiz lakırdılara lütfen kapatın kulaklarınızı. Haddini bilmeyen insanlara sadece sahada cevap vermeye devam edin yeterli.
Bu ülke, sizlerle gurur duyuyor.





Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İlk yorum için alan hazır
Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.