Ruhumu direye direye yine geldim...
Feryadındaki susuşa
Besteler yapıp,
Göz yaşlarının enkazında gömdüğüm
Hatıra heybemizi
Yalnızlığıma katık ederek geldim...
Acının kokusunu alırmış şair...
Uzat ellerini,
Avuçlarının kokusuna bulanmış
Suskun aşkların izini süreyim...
Ve kısık bir sevda ateşinde
Demlenmiş aşkımızı
Yeryüzüne ikram ederek geldim...



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
"Acının kokusunu alırmış şair" ne kadar da doğru bir cümle bu. Zihninize sağlık
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Çok teşekkür ediyorum, değerli yorumunuz için.