Günaydın.(!)
Gün sana eş, gün bana Ay'dır!
Bana iyi geceler sana günaydın
Günüm bitiyor, çünkü ben gece çalışıp gündüz uyuyorum.
Şuan serviste eve giderken aklımda midemdeki hafif açlık hissi bastırırken,
Ayağımın ağrısına takılıyor kafam, demek ki her zaman ayaklar takılmazmış birşeylere,
Akıl ayağa takılırmış.
Takılıyorum sana, takılma sen.
Güneşin ilk ışıkları kaç kilowatt eder bilmem.
Ama bildiğim şey, yörüngende dönerken kalbimin yön değiştirdiği.
Dünya ekseninde döndükçe gün oluyor,
ben sana döndükçe yeniden âşık.
Parmaksız Piyanist




Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Gün Ay dın… ay ağınada geçmiş olsun
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Çok teşekkür ediyorum her ikisi için de 💐
parmaksızlığınızla piyanoyu çalabiliyorsanız, evveliniz nasıldı merak ettim..
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
İsmimin hikayesi çok farklıdır. Hikayeye göre ilerleyecek olursak evveli şu : piyanoyu berbat çalardım