Tanrım! kış bitti, bitti...
Buğday başaklarını özlemek bitti.
Çocukken mırıldandığım şarkılar
şimdikinden daha hazindi...
Güç bitti, bitti...
Ben değil miydim, cebimde izlerini taşıyan
Gölgelerimle savaştı cesaretim, yetemedi
Elimde kalan kaktüsün çiçeğiydi.
Tanrım, düşler de bitti...
Sokağımda oyunlar, bahçemde çiçekler
bitti.
Bir tek ben mi kaldım yetim?
Olsun.
Sustum.
Kelimelerim yitti...
Milena... gitti.



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İlk yorum için alan hazır
Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.