Dolunaylı bir gecede
Birbirimizi görmeden göğe baktık.
Tenlerimiz hiç değmedi belki
Ama ruhlarımız sevişti…
Ay ışığı sessizce üzerimize düşerken
Kalplerimiz birbirine yol buldu.
Dokunmadan dokunduk birbirimize,
Görmeden hissettik.
Şimdi yollarımız ayrı olsa da
Hikâyemizin sonunda ayrılık da yazsa
Bir gerçek hep kalacak:
Biz o dolunayın altında
Ay ışığında gerçekten çok güzeldik.
Ve biliyorum ki
Bir gün yine bir dolunay gecesinde
Aynı gökyüzünün altında buluşacağız.
Belki yine sessizce,
Belki yine sadece kalplerimiz konuşacak…



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İlk yorum için alan hazır
Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.