Şiir mi?
Benden şiir bekleme usta
Ben mısraları okyanusa attım
Kıta ,kafiye,uyak neydi?
Öznesiz cümle olur mu usta?
Asırlar oldu sanki bin asır geçti
Gün oldu şiirlerim ciğerimi deşti
Elinde bıçak yoktu yardı geçti
Benden şiir bekleme usta.
Usta demeyeli nece vakit olmuş
Alkarası şiirimi çalmış
Umay ana boynun bükmüş
Benden şiir bekleme usta.



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İlk ve son 😊
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.