Unutma Zamanı
Seni unutma zamanı geldi
arkama atmalıyım gülüşünü
sensiz içmeliyim
sensiz yürümeli
sensiz uyumalıyım
seni unutma zamanım geldi
zamanım daralıyor
gölgem bile benden uzağa düşüyor artık.
İçimde eskimiş bir kentin gürültüsü,
dışımda sağır bir sessizlik.
Seni unutmak,
kendimi kalabalık bir caddede kaybetmek gibi.
Şimdi her şeyi yerli yerine koyma vakti:
Gülüşün sende kalsın,
Yalnızlığın bende.
Seni unutma zamanım geldi
zamanım daralıyor
her adımda biraz daha kendime geç kalıyorum.
Önce sesini sileceğim sokaklardan,
sonra yüzünün gölgesini perdelerden.
Avuçlarımda biriken o eski sıcaklığı
soğuk bir rüzgârın kollarına bırakacağım.
Sonra adını yavaşça çıkaracağım dilimden,
her hecesini ayrı bir akşama gömeceğim.
Bir daha hiçbir sabah
seninle başlamayacak içimde.
Unutmak dediğin
bir anda olmuyor, biliyorum—
insan en çok da alıştığı yerden eksiliyor.
Ben de eksile eksile tamamlanacağım belki,
kim bilir.


Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Unutamıyormuşuz belli :((
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
insan en çok da alıştığı yerden eksiliyor.
Aynen…