yakın çevrenizdeki birinin başarısı neden sizi rahatsız eder ?
o kişiyi alışkın olduğunuz şeklin dışında görmek, bir kıskançlık sebebi midir ?
hayatına yeni bir şekil vermeye çalışırsın ama en yakının dostum dediğin sana destek vermez, bırakın desteği köstek bile olur, bir bakmışsın çay sofrasında mezesin.
sizin yapamadığınızı bir yakınınız yapıyor diye, kıskanmayı tercih etmeyin, siz de yapmayı deneyin.
bu cesareti gösterin, belki çok daha güzelini yapacaksınız, siz yaparken de size destek vermeyenleri ayıplayın.
'ben ne yapabilirim ki' diyenlere cevap olarak:
çevrenizde biri, bir albüm mü çıkardı, kitap mı yazdı, dergi mi yayınlıyor, farklı bir iş sahasına mı girdi,
dinlemeseniz de o albümü alın, okumasanız da o kitabı alın, o dergiyi takip edin,
bu kişilerin paylaşımlarını, sizde paylaşarak daha fazla kişiye ulaşmasını sağlayabilirsiniz, emin olun elinize yapışmaz.
benim paylaşımım ne işe yarayacak diyorsanız, o zaman seçimlerde oy da kullanmayın, sizin tek bir oyunuz hiç bir işe yaramaz.
sizin belli ki hayattan bir beklentiniz yok, tek hedefiniz pilavın taneliği, küçük dünyanızda mutlusunuz, ne mutlu size. (bana pilav yapmayı öğretebilirsiniz 😉)
ya da
gerçek bir narsissiniz, herkese yukarıdan bakarak kimseyi beğenmiyorsunuz,
lütfen profesyonel yardım alın ve haddinizi bilin, sizin için üzülmek istemiyorum.





Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İlk yorum için alan hazır
Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.