Ne zaman gülsem, biri eksilirdi içimden
Rüzgar, saçlarıma dua gibi dokunur
O vakit geceye karışırdım...
Babamı bulurdum bazen gökyüzünün çizgisinde
Adını anmadan, susarak anlarım
Bir yıldız kayar, ben dilek tutmam
Çünkü dileklerim bile yetimdir
Kendime konuşurum sonra,
Kendi sesim bile yabancı gelir.
" Bir avuç toprak, bir kalp kadar ağır",
Bir ismin yankısı kadar uzun yalnızlık
Ama bilirim....



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Yüreğinize sağlık
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.