ne tam üzgünüz
ne de tam mutlu
elde ne bahar kalmış
ne kışın sonu
sözlerin ardında
başka bir dünya
suskun uzak
bir kör kuyuya dolanır ipimiz
çekildikçe içimiz daralır
susuz çatlaklardan
ince ince sızar ahlar
dudaklarda açılan yara
hiç kapanmaz
hep aynı sahne
yüzümüze çarpılır
aynı ihanet
tenimizde dolaşır
aslına uzak düşer insan
kendi kendine yabancı
alnımıza yazılır
satır satır keder
iki dünya arasında
sıkışır bahtımız
ne tam yaşadık
ne de geçtik
gülüşünü özlüyorum
yüzünde açan çiçekleri
en çok da orada kalıyorum
Cafer Başer
11/06/26



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Özlem varsa sevgi de vardır…
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.