Bu kaçıncı ayrılık bu kaçıncı gidişin
Bitmek nedir bilmiyor döngülerin
Aşkı oyun mu sanıyorsun nedir
Bitsin artık bu aşk satarım meşk satarımlar
Bitsin artık bu ayrılıklar, bu gayrılıklar
Artık tutsan diyorum verdiğin sözleri
Usandım çünkü bitsin bu sıkılmalar
Sevgimin de bir tahammül sınırı var
Bu kaçıncı demeye dilim varmıyor artık
Bitmek bilmeyen bu gitmeler yordu beni
Uzun bir düşteyim desem değildim
Hangi düş bu kadar yorardı ki sahibini
Kötü bir kabusun içindeydim belli ki
Ne gündüzüm gündüzdü ne gecem gece
Ya gidip bir daha dönmeyecektin gerisin geri
Ya da ben canımla ödeyecektim
Bunca zaman sana sabretmenin bedelini
Yirmi yıl öncem, öncem değil artık
Yirmi yıl önce başkaydın, bugün başka
Sen sevdiğim kadın değilsin artık
Benzemiyorsun yirmi yıl önceki aşkıma
Biliyorum sende çaresizsin şimdi
Sebepsiz didişmeler gün be gün tüketti ikimizi
Ya tut sözlerini yirmi yıl öncem gibi
Ya da git bu şehirden bir daha dönme geri
Bu son ayrılık, bu son gidişin benden
Bitiyor döngülerin, bu kısırlık senden
Sanma ki tek kusurlu sendin, ya ben
Kusurluydum bende, seni severken



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Yüreğine sağlık her zaman ki gibi güzel Sevgimin de bir tahammül sınırı var . Kısmı gerçekten nokta atışı olmuş kesinlikle öyle bence sorun ne biliyor musun? İnsanlar herşeye rağmen ve sonsuz tahammül ile sevileceklerini sanıyorlar . Bilmiyorum bilselerdi bir gün biteceğini böyle davranırlar mı
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
En güzel sevgi, içten fakat makul olan sevgidir. Aşırılık içeren her şey gibi sevgi de orantısızlık, ilişkilerin bitme sebebi tabi. Mesele, sevgi de yeterli kıvamı yakalayabilmek yahut ayarlayabilmektir. Bu da en başta kişinin kendisini ne kadar tanıdığı ile ve karşısındakine ne kadar saygı duyduğu ile mümkün olabilir.
Aynen öyle
Çok güzel,kaleminize sağlık.👏👏
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Teşekkür ederim hocam 🙏👏