Var mıydı, var mıydı?
Balığın sudan haberi var mıydı?
Acıydı, acıydı…
Bu aitlik, içime işleyen bir acıydı.
Yakındı, yakındı…
Herkese değil,
Bir tek sana yakındı.
Gidecekti, gitmeyecekti;
Durdu bir yol ayrımında,
Sessizce etrafa bakındı.
Ellerim, ellerim, ellerim…
Sensizken
Hangi kapıya giderim?
Bakındı, bakındı, bakındı…
Sahipsiz bir kuş gibi
Gökyüzüne bakındı.
Takındı, takındı, takındı…
O mahzun tavrını
Güzel gözlerine takındı.
Sakındı, sakındı, sakındı,
Adını rüzgârdan bile sakındı.
Yüreğinde büyüyen yangını,
Gözlerinin kıyısında taşırdı.



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Yüreğine sağlık canım Yüreğinde büyüyen yangını, Gözlerinin kıyısında taşırdı. Bu kısım vurucu etkileyici nokta atışı olmuş
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Kalpten gelen sözler bir diğer kalpte anlam bulunca güzelleşiyor Teşekkür ederim güzel yorumun için🤗☘️
Rica ederim canım 🥰