YazYorum
Şiir30 May 2026

Begonviller Susarken

Begonviller miydi? Geceyi kokusuyla saran, Yoksa saçlarından düşen O yorgun yaz mıydı?

Büsra🌼🌼🌼|30 Mayıs 2026|1 dk okuma
224 görüntülenme|4 yorum

  Begonviller Susarken


Begonviller miydi?
geceyi kokusuyla saran,
yoksa saçlarından düşen
o yorgun yaz mıydı?

Taş duvarların arasından geldim ben,
enkazların içinden,
kırılmış aynalara basa basa.
Bir şehir yanıyordu içimde;
adı sen değildi belki
ama bütün sokakları sana çıkıyordu.

Bir sigara kibriti miydi
karanlığı tutuşturan,
yoksa avuçlarıma sinen
begonvil lekesi mi?

İçimdeki yangının dili
bazen ben oluyordu,
bazen sen.
Hangimiz kül olduk
hangimiz rüzgâr,
bilmiyorum.

Begonviller miydi?
Mavi miydi, pembe miydi
o akşamın yüzü?
Deniz miydi gözlerini taşıyan,
gökyüzü müydü suskun kalan?

Yoksa sen miydin?
her rengin dilsizliğinde,
adı konmamış bir hüzün gibi
içimde büyüyen?

Çünkü bazı geceler
bir çiçek bile insanı
bir ömre sürgün eder.


Tartışma

Yorumlar

4 yorum

Yoruma katılın

Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.

Devam et

Benzer yazılar