Sevgili zihnim bana bazen çok acımasız davranıyorsun. Bu acımasızlığın beni uykumda yakalıyor ve kötü rüyalar gördürüyorsun bana. Ama unuttuğun bir şey var, hepsinin bir rüyadan ibaret olduğunu biliyorum. Artık günümü mahvedemiyor rüyalarım. Çünkü biliyorum ki kötü günler de iyi günler gibi geçici. Değerli olan tek şey şimdiki zaman. Ben artık geçmişi düşünmüyorum çünkü her şeyi affettim. Kendimi ve kendime verdiğim zararı affettim. İnsana kendisinden başka hiçbir şey zarar veremez. Gelecek için ise artık kaygılanmıyorum, gelsin. Neden biliyor musun? Çünkü ben yirmili yaşlarımın ortasında yeniden dünyaya geldim. Evime, dünyaya geldim. Hoşgeldim, dünya benim evim, hepimizin. Ve o yüzden artık geçmişe yer yok, gelecek bütün güzellikleriyle beni bekliyor, çirkinliğiyle de bekleyebilir sorun değil. Acılar geçicidir, hiçbir şey kalıcı değil. Kendi varlığımız bile kalıcı değilken, insan neyi düşünebilir ve tasalanabilir ki? Tasalanmak kötü bir şey değil, tasalardan doğar bütün tasarılar. İnsan harika bir tasarımdır, tek kusur "tasalanmak" eylemidir. Kusur dediysem kusura bakma.
Sevgili ruhum, beni duyduğunu biliyorum. Çünkü artık ben de seni duyuyorum. Bugüne kadar seni duymadığım için senden özür dilerim. Sana verdiğim zarar için beni affet. Ve sana zarar verilmesine göz yumduğum için de affet olur mu?
Sevgili ruhum, sana her şeyin çok güzel olacağına dair söz veremem belki ama seni her şey kötü gitse bile koruyacağıma dair söz veriyorum. Her zaman şunu bil ki, hayat her şeye rağmen çok güzel ve sen de bu güzelliğn bir parçasısın. Her şeye rağmen işte buradasın, benimlesin, kendimdesin. İnsanın kendiliği ve ruhu arasında çok az mesafe olmalıdır. Bu mesafe artarsa ruhumuzu duyamayız, halbuki insan en çok kendini duymalıdır. Bütün bu gürültünün içinde kendi sesini ayırt edebilmelidir. Şimdi ise ruhumla her şeyi şefkatliyorum. Kendimi şefkat duvarıyla çevreliyorum, bana kim nasıl zarar verebilir? İşte buradayım, sevgili dünya, ben sana dahil ve aitim. Beni kabul ettiğin için teşekkür ederim. Bunu sana bir gün batımında söylüyorum, sevgili dünya, sev ve koru bizi.





Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
"tasalardan doğar bütün tasarılar." günün sözü bu olabilir mi?:))) "Yorgun zihnin merkez kaçıdır kazara rüyalar" (iki kelime değişiklğiyle İskender yorumu arkideşime :D)
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Günün sözü olsunn madem 🎀 alıntı süpermiş yalnız 🤎
Bu ne kadar güzel bir yazı olmuş böyle bayıldım yüreğine kalemine sağlık 👏👏👏
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Teşekkür ederim Sevgi Hanım, sizin yazılarınız kadar umut veriyorsa ne mutlu bana.🩷🙏🏼
Kendini hafife alma muhteşem bir yazı olmuş farkındalık yaratan sözler var
10/6.4
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
6.4 nasıl bir puanlama :D 7 yapalım onu
Tekrardan bakıyorum ve en son 6.9 olur kabul edersen 😂
Bence yazının ana duygusu yeniden doğuş... Yirmili yaşlarımın ortasında yeniden dünyaya geldim cümlesi metnin en dikkat çeken yeri gibi duruyor. Başlıktaki Dünya Benim Evim'de bu yüzden çok yakışmış çünkü yazı sadece iyileşmeyi değil, dünyaya yeniden ait olmayı anlatıyor.En sevdiğim cümlelerden biri... Tasalardan doğar bütün tasarılar.Bu çok zekice bir kelime oyunu.Yazıya hem felsefi hem edebi bir derinlik katmış.Küçük bir önerim var.Metnin bazı yerlerinde duygu çok güzel akıyor ama birkaç cümle biraz uzun.Yayına koymadan önce sadece noktalama ve küçük akış düzenlemesi yapılırsa çok daha vurucu olur. Ama özü gerçekten güzel. Şefkatli, barışmış, kendini yeniden eve çağıran bir yazı.
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
teşekkür ederim önerilerini dikkate alacağım
seni her şey kötü gitse bile koruyacağıma dair söz veriyorum 👏
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.