YazYorum
Şiir22 May 2026

Karanlıktan Sonra

Ne kadar yorulsam da içimde hâlâ umut taşıyorum. Karanlık gecelerden geçsem bile bir sabahın geleceğine inanıyorum. Bazen kırılıyorum ama yeniden yeşermeyi de biliyorum.

Nehir|22 Mayıs 2026|1 dk okuma
278 görüntülenme|2 yorum

Gece ne kadar uzun sürerse sürsün,
bir yerden ince bir ışık sızar insanın içine.
Kırılmış dallar bile baharda yeşerirken,
neden umudu eksik olsun ki kalbinin?


Bir gün gelir, susan rüzgâr yeniden konuşur,
küsen yollar yeniden eve çıkar.
Ve sen, yorgun sandığın ruhunun içinde
koca bir gökyüzü taşıdığını anlarsın.


Belki bugün biraz eksiksin,
belki omuzlarında ağır bir dünya var.
Ama unutma;
en güçlü yıldızlar
en karanlık gecelerde görünürler.


Tutun hayata…
Çünkü bazen sadece bir sabah,
bir bakış,
bir güzel haber değiştirir insanı.
Ve umut dediğin şey,
tam her şey bitti sanırken
sessizce yeniden başlamaktır.

Tartışma

Yorumlar

2 yorum

Yoruma katılın

Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.

Devam et

Benzer yazılar

Şiir25 Haz 2026

YAMALI

Tehlikeli aşık oluşum.. Bır yanı paslı,bır yanı yamalı.

İmran·1 dk·0·77