Ne zordu büğümek ve büyütmek.
Bin bir emekle süslemiştim güvertemi. Bir fırtına da karaya vurdu, kimse görmedi.
Oysa ne dalgalar gelmiş geçmişti, ne kışlar geçirmiştim.
Daha tanıyamadan derinleri, ezdi geçti düşmanlar beni.
Sanmayın uzaktadırlar, canım kanım dediklerim. Belki bilerek, belki bilmeyerek kestiler nefesimi.
Kimselere dokunmazdı rüzgarım. Kendi rotamda, kendimdim aradığım.
Ben miydim koskoca okyanusta fazla olan, onlar mıydı câni?
Hala anlamış değilim, neden vurdu karaya gemi?



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Ben anlıyorum nedenini…
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Nedir
Ciğersizler