YazYorum
Şiir17 Haz 2026

Kendileşmek

"Savruldukça değil, yazdıkça yaşıyorum."

Sude|17 Haziran 2026|1 dk okuma
190 görüntülenme|2 yorum

Savruldukça değil, yazdıkça yaşıyorum.

Yüreğimdekiler taşıyor, tutmuyorum.

Elimi acıtan ipleri bırakıyorum.

Yaralarıma çiçekler topluyorum.


Yankıların içinde yol çıkıyor.

Benliğim dönüşmeye başlıyor.

Adımlarım boş bir sabaha düşüyor.

Yolum, hiç bilmediğim bir ışığa açılıyor.



Tartışma

Yorumlar

2 yorum

Yoruma katılın

Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.

Devam et

Benzer yazılar