Birilerinin yüzünde küçücük de olsa bir gülümseme bırakabilmek…
Bazen sadece bir “günaydın” ile başlar her şey. Ya da içtenlikle sorulan bir “Nasılsın?” ile…
Farkında olmadan söylediğin güzel bir söz, bir başkasının gününü aydınlatır. Haberin olmadan onun içinde bir dua olur, bir umut olur. Küçücük bir kıvılcım, kocaman bir mutluluk çığının başlangıcına dönüşebilir.
Herkes bulunduğu yerde mutlu olsun, huzurlu olsun. Çünkü hayat, paylaşınca güzelleşiyor.
Elbette bazen istemeden kalp de kırarız. Çoğu zaman bunun farkına bile varmayız. Ama biz insanız; konuşarak, dinleyerek ve anlayarak yaralarımızı sarabiliriz. İçimize kırgınlıkları, öfkeleri ve kötülükleri biriktirmeye gerek yok.
Sonuçta ölümlü dünyadayız. Geriye bıraktığımız şey ne mal ne de makamdır; bir kalbe dokunabilmek, bir yüzü güldürebilmek ve güzel hatırlanabilmektir. 🌿💫





Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Gülümseye sebep olan her insana teşekkür ederim 👏👏👏👏👏
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Bende 🙏🏻🌹
Yüreğinize sağlık Bazen istemeden kalp kırabileceğimiz, ama konuşarak ve anlayarak yaraları sarabileceğimiz hatırlatan ve küçük ve samimi insani dokunuşların hayatı güzelleştirdiğini bir kez daha vurgulayan güzel bir aktarım olmuş yüreğinize sağlık
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Çok teşekkür ederim anlamlı sözleriniz için🙏🏻🌹
Kesinlikle...
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.