İliklerine kadar mutlu olmanı istiyorum mesela.
Gülüşünün en küçük kıvrımında can bulan bir sevinç tanesi gibi, yüzün bana döndüğünde tarafı olduğum bütün sevmeler anlamını yitiriyor.
Varlığınla bir tutulan sevgimin saflığını anlatmaya yetecek tek bir cümlem bile yok. Oysa ben, kelimelere yön veren, kalemin dilini bilen bir şairim.
Sen; dilimde, kalbimde ve ruhumun en kuytu yerlerinde yaşayan, fakat ömrümün yaşanmış kısmında henüz beden bulamamış bir dua gibisin.
Ve ben, duamın kabul olmayışına isyan edecek bir yüreğe sahip değilim. Çünkü bekleyişimi aşan bir şey var içimde: Senin varlığına duyduğum sarsılmaz inanç.
Bu yüzden her eksik kalan kavuşmaya rağmen şikâyet değil, şükür düşüyor dilime. Zira bazı dualar gerçekleştiği için değil, var oldukları için güzeldir.





Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Ne kadar güzel bir sevgi bu böyle 👏🏻👏🏻
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Zira bazı dualar gerçekleştiği için değil, var oldukları için güzeldir. Güzel olmuş yüreğinize sağlık
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.