YazYorum
Toplum23 May 2026

Önce İnsan

Hacı Bektaş Veli’nin “Okunacak en büyük kitap insandır” sözü, en çok bugünlerde karşılığını buluyor. Hadi 'insan'ı okuyalım.

Yazıyorum|23 Mayıs 2026|1 dk okuma
320 görüntülenme|2 yorum

Dünyanın gürültüsünü kısa süreliğine de olsa dışarıda bıraktığımız günlerin eşiğindeyiz. Hayatın yorucu sorgularının yerini küçük telaşlara, kalabalık sofralara ve çoğalan gülüşlere bıraktığı zamanlar…

Bu birkaç günü sevdiklerimizle, en sevdiğimiz yerlerde geçireceğiz. Arada kayıplarımızın hüznü çökecek içimize; eski bayramları özlemle anacağız. Uzun zamandır görmediğimiz dostlarımızla buluştuğumuzda başarılarımızı coşkuyla paylaşacak, bazen de sesimizi alçaltıp kırgınlıklarımızı anlatacağız. Çünkü insan, en çok yaralarını gösterebildiği insanların yanında hafifler.

Hacı Bektaş Veli’nin “Okunacak en büyük kitap insandır” sözü, en çok bugünlerde karşılığını buluyor.

Belki bu bayram, sayfaları gerçekten çevirmenin zamanıdır. Mesafeleri yalnızca mesajlarla değil; sesimizle, vaktimizle ve varlığımızla aşmanın… Birbirimizin hayatında sahici bir yer açmanın, insanın insanla kurduğu eski samimiyeti yeniden hatırlamanın…

Okumaya ve yazmaya karşı kurduğumuz güçlü bağ aşikar ve tartışılamaz. Yine de bu bayram, gerekirse bunlardan bile feragat edip sevdiklerimizi okuyalım, insanı okuyalım. Hala vakit varken tüm sevdiklerinize sevginizi cömertçe gösterebileceğiniz, çok mutlu bir bayram geçirmeniz dileğiyle, şimdiden iyi bayramlar.

Yazıyorum Ekibi

Tartışma

Yorumlar

2 yorum

Yoruma katılın

Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.

Sevgi Seçen|

Yüreğinize sağlık ne kadar güzel yazmışsınız kesinlikle bu bayramlar böyle bir güzelliği de getiriyor bir arada olmak gerçekten çok kıymetli

Yanıt yaz

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Büsra🌼🌼🌼|

İnsan olabilmek; herkese benzeyen bir dünyada, vicdanını kaybetmeden kalabilmektir.İncinsede ruhunu karartmadan ilerlemektir.Kaleminize sağlık umut dolu,güzellik dolu,neşe dolu kırgınlıkların unutulup güzel anıların çoğaldığı bir bayram olması dileğiyle iyi bayramlar.🌼🌼

Yanıt yaz

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Devam et

Benzer yazılar

Toplum7 Haz 2026

Merhaba

Kuşaklar arası çatışma bir kader değildir. İstersek farklılıklarımızı karşı karşıya değil, yan yana getirebiliriz. İstersek deneyimle hayali, geçmişle geleceği, akılla duyguyu aynı sofrada buluşturabiliriz.

Pınar Ayhan·2 dk·3·864