Benim sevdam bir baş kaldırıydı
Doğaya, şehirlere ve insanlara karşı
Doğa anladı beni, açtı bağrını bana
Küstü şehirler, kapattı sokaklarını adımlarıma
İnsanlar düşman kesildiler varlığıma
Bu sevda yanlış diye diye
Olmazları sürdüler namluya
Sırtımdan vurdular beni ulu orta
Benim sevdam bir intihar teşebbüsüydü
Tutsaktım ben, hür saymayın beni
İşin aslı şu ki bu tutsaklıktan kurtulmak içindi
Kendi canıma kıyma girişimim
Anlayacağınız kaçmak içindi bu ölüm
Kinli bakışların kirli gölgelerinden bir an önce
Bir sabah birkaç çirkin yüzün önünde
Kirli sözlerden örülmüş mürekkep kokulu bir urganda
Sallanırken bulmak istemedim kendimi
Sözler dar ağacım, insanlar celladım olmuştu benim
Bu çağın en garip sevda şehidi olmak için
Henüz çok gençtim
Sadece ben değildim
Sevdalara kurban edilmek istenilen
Ben ne ilktim bu tutsaklıkta ne de son
İdam fermanında kimbilir kaç isim yazılıydı
Biliyorum benimle bitmeyecekti sevda katliamları
Benim sevdam bir baş kaldırıydı
Şehirlere ve insanlara karşı
Oysa ben bu çağın son baş kaldırısı olmayacaktım
Olmayacaktım bu kara çağın
Vicdansız hükümlerine kurban giden son kişi
Ben sevdanın neferiydim sevdiğim
Senin neferindim bir de ülkemin
Sevda uğruna esir düştü kalbim
Gönüller sağ olsundu sevdiğim
Sevda uğruna kurban olsundu kanım ve şiirim
Yalanım varsa gün yüzü görmesin gözlerim
Sanma ki hep böyle tutsak kalacaktım
Bu kara çağın karanlık zindanlarından
Elbet kurtulacaktı kalbim
Sevda yolunda hür ve cesur ilerlerken şiirlerim
Ben, beni bekleyen kanlı sona başı dik yürüyecektim



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Yüreğine kalemine sağlık 👏👏
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Teşekkür ederim hocam🙏