Issız bir gürültü koptu
Ve resetlendi tüm insanlık...
Varoluşsal bir yokluğun güvertesinde
Alabora olan vicdanlar
Bir ayin ürkütücülüğü ile
Kendi putlarını alkışladı karanlıkta,
Küllerinden değil
Kibirlerinden doğmak ister gibi...
Duyuyor musun çığlıkları?
Bir yeraltı sergisi eşliğinde
Ceset soğukluğu makyajına bulanmış
Kan kokulu hayatlar sunulmakta
Merhametine ur bulaşmış insanlığın...
Kendi yangınında ısınan bir çağ bu
Ateşi kutsayıp
Dumanına tapan...
Ve insan
En çok
İnsana sürgün...



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Arkadaş burada çok ustalar var😊 kaleminize sağlık, harika olmuş👏👏👏
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Estağfurullah hocam☺️çok teşekkür ediyorum kıymetli yorumunuz için
Hangi kıtasını yazsam bilemedim muhteşem bir şiir olmuş yüreğinize sağlık. Kendi putlarını alkışlamak sanırım en çok gördüğümüz bu
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Çok teşekkür ediyorum değerli yorumunuz için, ben de bu şiiri yazarken maalesef ki epstein adasında olanlardan esinlenmiştim
insanlıktan çıkmış yaratıklar hepimizi derinden etkiledi