Bende bir ip vardı hayatın her ucuna bağlanan.
Bende bir sabır vardı her zorluğa dayanan.
Bende bir yürek vardı her insanı anlayan, her derde deva olan.
Öyle bir yediler bitirdiler ki, artık terazim tartamaz oldu. Kimdir yanlış olan, nedir doğru sayılan.
Terazim hayatımı kurtardı bir çok zaman.
İnsanlar o teraziyi parçaladı, içleri acımadan.
Artık ne tartma derdindeyim, nede affetme.
Zira ne hatır kaldı nede iyi niyet bende.
Koyduğum mesafe tartışmaya kapalı benim nezlimde.
Ona göre baksınlar gözlerime.


Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Yüreğine kalemine sağlık
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Teşekkür ederim