Ne çok zaman oldu sen gideli
Yarım kalmış bu hikayeden
Ben hala bıraktığın gibi
Mutsuzum seni beklemekten
Sen hiç dönmedin, dönmedin bir daha
Halin nedir diye sormadın bana
Unuttum sandınsa boşuna
Unutmadım seni, unutamadım hala
Ne çok ağladım senden sonra
Bağıra çağıra, içim yana yana
Gece başka ağladım gündüz başka
Gök şahitti bütün yalvarışlarıma
Sen hiç dönmedin, dönmedin bir daha
Halin nedir diye sormadın bana
Unuttum sandınsa boşuna
Unutmadım seni, unutamadım hala
Kurudu penceremdeki gül ağacı
Kuşlar da konmaz oldu balkona
Pek gelenim gidenim de olmadı
Sen gittiğinden beri uzaklara
Sen hiç dönmedin, dönmedin bir daha
Ben hiç gülmedim, gülmedim bir daha
Unuttum sandınsa inan boşuna
Unutmadım seni, unutamadım hala



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İlk yorum için alan hazır
Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.