Bazı akşamlar sesin düşüyor odama,
Sanki uzak değilmişsin gibi.
Perdenin kıyısı hafifçe kıpırdıyor,
Ben yine seni geldi sanıyorum.
Aramızda yollar var, şehirler var sevgilim.
Belki binlerce insan geçiyor
Her gün birbirimizin olmadığı sokaklardan.
Ama insan en çok,
“İyi geceler” derken yalnız hissediyor kendini.
Telefon ekranında donup kalan gülüşün,
Gerçek bir sarılmanın yerini tutmuyor.
İnsan sevdiğine dokunamayınca
Kelimeleri fazla büyütüyor içinde.
Ve benim içimdeki kelimeler hep büyük.
Seni bazen bir otobüs camında özlüyorum,
Bazen akşam çayının buharında,
Bir şarkının mırıltısında…
İşte o zaman dünya yine senden ibaret oluyor.
En zor yanı ne biliyor musun?
Kötü geçen bir günü
Omzuna başımı koymadan anlatmak.
“Yanındayım” cümlesinin
Bir ekrandan taşmaması.
Ama yine de vazgeçmiyor insan.
Çünkü bazı sevgiler,
Aynı şehirde yaşamaktan değil,
Bütün uzaklıklara rağmen
Birbirinden gitmemekten oluşuyor.
Ve bir gün
Saatlere bakmadan konuşacağız.
Vedalar kısa sürecek,
Yollar bitecek.
Ben sana sarıldığımda
Bütün mesafeler sessizce yok olacak.


Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
ne kadar temiz bir anlatım...
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Çok teşekkür ederim 🙏🏻😊🌸