Ne içindi bunca telaşe?
Hani yaşamak kavgası desen
Bu telaşın yoksul ve yorgun sebebine
Hani birkaç kaymeye
Hani bir lokma ekmeğe
Hani çatısı sağlam bir eve
Hani iki çocuk büyütmeye
Hani okutup adam etmeye
Kavga denir miydi bunca şeye?
Yahut yaşamak mı denirdi hayatın böylesine?
Evet, yaşamak denirdi hepsine
Ve böylesi hayat hikayelerine
Hani en helalinden akıtılan alın terine
Hani bir lokma ekmeğin yoksul lezzetine
Hani çatısı sağlam, içi huzurlu evine
Hani okuyup memlekete hayırlı evlat olsunlar diye
Evet hepsine, bütün bir ömrün hikayesine
Tüm bu helal gayretlerine
Yaşamak denirdi tabi
Ve bütün bu emek yolculuğu
İyi kötü makul bir hayata ulaşmak içindi
Ve yaşamak tüm sebepleri ile
Hani kavgaysa hayatla
Hani en onurlusu hani en çetini ile
İşte tam da böyle bir şeydi



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Kesinlikle öyle yüreğine sağlık 👏👏
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Teşekkür ederim Hocam 👏👏👏