Zarif bir öfkem büyüyor
Olabildiğine heybetli
Adını mısralarda gördüğümde
Solabildiğine zimmetli
Hafif bir öfkem sürüyor
Yadını anarken öldüğümde
D(üşüyorum)...
Kimi zaman bir kelimenin kenarına
Kimi zaman suskun bir gecenin efkarına...
İçimde yankılanan bu boşluk
Adın kadar ağır, adın kadar eksik...
Gözlerin hangi zamana zimmetli
Hangi harflerde saklı bu lanetli tevekkül...
Yine zarif bir öfke salınıyor
Bu sefer susarak bağırıyorum
Geriye sadece
D(üşmüş) bir harf kalıyor...
Biliyordum zarif öfkeni içime sığdıramadığını
Her mısrada biraz daha aktığını
Adını mısralarca zimmetler iken
Oysa ben sadece susmak istedim
Yine de sesinde yankı olmak istedim
Bir d(üş) gibi yavaş ve zarif...



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İlk yorum için alan hazır
Bu yazı hakkındaki ilk düşünceli yorumu siz yazabilirsiniz.