“Babam vardı ama yoktu…”
Kendi saçımı kendim okşadım,
Düştüğümde kendi dizlerimdenkalktım.
Okulda herkes babasız sandı,
Oysa sen vardın… ama hiç yanımda değildin.
Nefes alıyordun, eve geliyordun,
Ama ruhun kapının eşiğinden içeri girmiyordu.
Hep yoğundun, hep yorgun…
Sen ise yokluğunda yavaş yavaş silindin



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
👏😞😞😞
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Teşekkür ederim görülmeyen çocuklar için yazdım