Şiir20 Haz 2026Erittin Bizi"Erittin içimdeki o bizi."İmran|20 Haziran 2026|1 dk okuma132 görüntülenme|1 yorumPaylaşSana değil,Dağların tepesine çıkıp bağırdım;Böyle olunca geçer sandım…Bir başkasını sevseydin eğer,İnan bundan iyiydi...Ben değişemem, biliyorsun…Tükenen beni nasıl görmezsin?Hiç mi hissedemezsin?Erittin içimdeki o bizi…#edebiyat#yazıyorum#şiir#özlem#aşk#yazyorumRaporlaTartışmaYorumlar1 yorumYoruma katılınYorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.GirişKayıtMustafa Efe|3 gün önce👏👏👏👏0 yanıt1 BeğenRaporlaYanıt yazYanıt yazmak için giriş yapın.
Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
👏👏👏👏
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.