YazYorum
Şiir20 Haz 2026

Erittin Bizi

"Erittin içimdeki o bizi."

İmran|20 Haziran 2026|1 dk okuma
132 görüntülenme|1 yorum

Sana değil,

Dağların tepesine çıkıp bağırdım;

Böyle olunca geçer sandım…

​Bir başkasını sevseydin eğer,

İnan bundan iyiydi...

Ben değişemem, biliyorsun…

​Tükenen beni nasıl görmezsin?

Hiç mi hissedemezsin?

Erittin içimdeki o bizi…

Tartışma

Yorumlar

1 yorum

Yoruma katılın

Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.

Devam et

Benzer yazılar