Ne bekledi kalan, ne gitti gelen.
Bir akşamı astım pencereye,
rüzgar bile uğramadı.
Saatler, kırık bir aynanın içinde
kendini çoğaltıp durdu.
Ben ise adını söylememeye çalışırken
en çok sana benzeyen sessizliklere yenildim.
Ne bekledi kalan,
ne gitti gelen.
Yollar pas tuttu gözlerimde.
Bir kuş göç etmeyi unuttu göğsümde.
Gökyüzü, eski bir mektup gibi
katlandı gecenin cebine.
Şimdi hangi mevsimden düşüyorsun bilmiyorum.
Ama biliyorum;
bazı insanlar gitmez aslında,
yalnızca yokluklarının şeklini bırakırlar.
Ve ben,
o şeklin içinde yaşamayı öğrendim.



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Çok güzel bir şiir, kaleminize sağlık👏👏👏
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.