Hatırlar mısın?
Kapıyı çekip çıkarken...
Haykırırcasına,
"Ben gibi seven bulamazsın."
Deyişini duyar gibiyim.
Hâlâ içimi titretiyor...
Yüreğimdeki bu sızı da nedir şimdi?
Şimdi karşıma çıksan,
"Aşığım sana" diyebilir miyim?
Yine duraksadım...
Şimdi aşk mı,
Yoksa gurur mu kazanmalı?



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Gurur denilen şey öyle paldır küldür harcanabilecek bisey değil o yuzden gurur kazanmalı
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.