Sevgili …,
Bu gece rüyamda seni gördüm. Odamın her yanını kaplamışsın; duvarları, kapıyı, pencereleri bile... Perdelerde adın yazılı, görebildiğim her yerde resmin asılı.
Dudağımdaki şarkı düşlerden kalma, kulağımda tatlı ıslık geceden kalma….
Güneşin ılık sıcaklığı tenimi ısıtıyor artık; günümü her zamankinden daha çok aydınlatıyor.
Tutulmuş dilim zincirini kırdı, durmak bilmiyor; gecenin ritmini gündüze taşıyor.
Köşedeki çeşme bile adını çağlıyor, bahçedeki kuşlar bu melodiye eşlik ediyor.
Gece gördüklerim mi gerçekti, yoksa şu an yaşadıklarım mı bir rüya?
Yeni bir hayata, seninle merhaba.
2007/ SAMSUN




Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Yüreğinize sağlık muhteşem olmuş
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Sevgi hocam teşekkür ederim.