YazYorum
Şiir4 Haz 2026

Neva

"Geçmişten kalma bir mektup."

Yuzika|4 Haziran 2026|1 dk okuma
621 görüntülenme|2 yorum

Sevgili …,

Bu gece rüyamda seni gördüm. Odamın her yanını kaplamışsın; duvarları, kapıyı, pencereleri bile... Perdelerde adın yazılı, görebildiğim her yerde resmin asılı.

Dudağımdaki şarkı düşlerden kalma, kulağımda tatlı ıslık geceden kalma….

Güneşin ılık sıcaklığı tenimi ısıtıyor artık; günümü her zamankinden daha çok aydınlatıyor.

Tutulmuş dilim zincirini kırdı, durmak bilmiyor; gecenin ritmini gündüze taşıyor.

Köşedeki çeşme bile adını çağlıyor, bahçedeki kuşlar bu melodiye eşlik ediyor.

Gece gördüklerim mi gerçekti, yoksa şu an yaşadıklarım mı bir rüya?

Yeni bir hayata, seninle merhaba.

  

                                                                                        2007/ SAMSUN

Tartışma

Yorumlar

2 yorum

Yoruma katılın

Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.

Devam et

Benzer yazılar