Sen yoksun diye nicedir
Sen unuttun diye bir süredir
Beni yok saydın diye iki de bir
Bende seni unutacak değildim ya
Kalbimi yok sayacak değildim ya
Hatıralarıma çamur atacak değildim ya
Sen unutabilirsin herşeyi hem
Ki unut, unutabilirsen
Ne kadar unuttum desen de kalbine
Tüm bizli hatıralar, en özel anlar
Ebediyen saklı kalacaktı
Zihninin karanlık zindanlarında
Sen alışabilirsin bensizliğe hem
Ki alış, alışabilirsen
Ne kadar alışırım desende kendine
Bir başkasında bulduğun teselli
Memnun etmeyecekti kalbini
Fakat ne kalbim ne sevgim
Hiçbiri senin değildi artık
Ne aklım sendeydi ne de fikrim
Fakat hatıralar ve yaşanmışlıklar
Yalnız benimdi artık yalnız benim
Hem hayalde olsan şimdi
Bir düşünce de olsan zihnimde
Gerçek olmasa da yüzün ve saçların
Kurduğum her düşte bana aittin
Gülüşün mesela bana aitti
Aklımda sakladım sana ait her şeyi
Hatırladığım ne varsa sana dair
Gönlüme kilitledim bil ki
Hem bir hayalde olsan içimde
Kocaman karanlık bir avuntusun gönlüme
Düşlerle avunmak yetmese de ruhuma
Yokluğunda gideri vardı hepsinin
Hem sen değil miydin
Unutmak bahanesine sığınan
Sen değil miydin beni yok sayan
Hiçlik rüzgarlarına beni iten sen değil miydin
Söyle gidenim sen değil miydin
Beni arkanda bırakırken gülümseyen
Çekinme hem konuş benimle
Kalmasın içinde bir söz, bir yokuş
Var mı bir bahanen bu gidişe
Hem bakma bana öyle boş
Belli ki dinlemiyorsun beni yine
Sen hep susuyorsun olmaz ki böyle
Ben hep konuşuyorum ama kime
İkimize de zarar veriyor bu durum bence
Benim bildiğimi sende bil istesem de
Susmayı beceremiyorum bu günlerde
Sen gittin, ama ben susmadım
Sen gittin, ardından şiirler yazdım
Hem nasıl söylesem bilmiyorum
Ben seni ey yar, ben seni
Ben seni bir ömür zor unuturum.



Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Yüreğine sağlık 👏 kimi Sen gittin, ardından şiirler yazdım şiirler yazdırır kimi şiire küstürür aşk değil mi ya güldürür ya öldürür
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Doğru söze ne denir, doğrudan başka. Teşekkür ederim hocam. Var olun. 🙏
Rica ederim 🙂 değirmende arartmadık bu saçları 🙃
Estağfurullah hocam 🙏🙏
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.